.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام پلاژهاي ساري آزاد شدند‌

فرماندار ساري گفت: در مركز مازندران به غير از پلاژهاي نظامي و دادگستري بقيه پلاژها آزاد شدند. 

محسن زارعي با اشاره به نام‌گذاري سال 90 با عنوان سال جهاد اقتصادي از سوي رهبر انقلاب بيان داشت: مركز مازندران مي‌تواند با تلاش و كوشش دستگاه‌هاي اجرايي به تعالي در جهاد اقتصادي دست يابد.
وي با بيان اينكه آزادسازي سواحل از اقدامات مهم دولت نهم محسوب مي‌شود، گفت: آزادسازي سواحل فرح‌آباد در دستور كار است و تا به حال در اين زمينه 75 درصد پيشرفت فيزيكي داشته‌ايم‌.
فرماندار ساري ادامه داد: اين آيين‌نامه يكي از مصوبات دولت نهم است كه اراده رئيس جمهور نيز به‌دنبال آن قرار دارد و براي اجرايي شدن آن زمان بسيار صرف تحقيق و پژوهش و مطالعه شده است.
زارعي تصريح كرد: اخيراً مجلس مصوبه‌اي تصويب كرد كه بر اساس آن از محل حاصل از فروش پلاژهاي دولتي به بخش خصوصي به منظور ساماندهي سواحل 60 متري هزينه مي‌شود‌.
وي با بيان اينكه در مركز مازندران به‌ غير از پلاژهاي نظامي و دادگستري بقيه پلاژها آزاد شده‌اند، گفت: تمام تلاش خود را براي آزادسازي صد درصد سواحل ساري به كار مي‌گيريم.
وي با اشاره به نامگذاري سال 90 به نام سال جهاد اقتصادي از سوي رهبر انقلاب خاطرنشان كرد: مركز مازندران مي‌تواند با تلاش و كوشش دستگاه‌هاي اجرايي به تعالي در جهاد اقتصادي دست يابد‌.
زارعي اشتغال را يكي از مهم‌ترين مسائل اقتصادي كشور عنوان كرد و افزود: سهميه‌اي از سوي دولت به استان‌ها ابلاغ شده است و پس از تفكيك به شهرستان‌ها ابلاغ مي‌شود.
فرماندار ساري گفت: بر اساس اين سهميه در مركز استان، كارگروه اشتغال ساري به طور جد به اين مسئله مي‌پردازد.
وي خاطرنشان كرد: در اين كارگروه از تعاوني‌ها دعوت به‌عمل مي‌آيد تا از تمام ظرفيت‌هاي موجود در مركز مازندران براي ايجاد اشتغال بهره بريم.
زارعي اجراي پروژه‌هاي عمراني در دست اقدام را از مهم‌ترين دغدغه‌هاي مركز استان دانست و افزود: فضاي شهرستان ساري به صحنه كار و فعاليت تبديل شده است‌.
فرماندار مركز مازندران در پايان تاكيد كرد‌: ايجاد و ثبات در اشتغال از مهم‌ترين اقدامات درباره رفع مسائل رفاهي جامعه است كه علاوه بر ايجاد آن بايد به ثبات و دوام شغل نيز پرداخته شود‌./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1390
از اقای دکتر شجاعی جهت پیگیری این مهم تشکر میکنیم
بهنام 29 فروردين 1390
منظور اینه که خصوصی شدودیگه مردم رنگ دریا را نمی بینن.یعنی آزاده ؟بابا برید ببینید تو همین پلاژهای دولتی چه خبره ؟آزاد شد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.